بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

پیوندهای روزانه

سردار اسدی:

شعار مرگ بر آمریکا به منزله اعوذبالله من الشیطان الرجیم است


سپاه نیوز:معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شعار مرگ بر آمریکا به منزله اعوذ بالله من الشیطان الرجیم است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)ستاد کل نیروهای مسلح روز چهارشنبه در آیین چهارمین سالگرد شهادت شهدای وحدت در حسینیه شهیدان میرحسینی تیپ 110 سلمان در زاهدان افزود: امام خمینی(ره) به حق فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و ملت ایران تا نفس دارد این شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد.
وی با تقدیر از همدلی ملت ایران در تمام صحنه ها اظهار داشت: وقتی جنگ تحمیلی در کشور آغاز شد چه در سیستان و بلوچستان یا دیگر نقاط کشور تمام اقوام و مذاهب از شیعه و سنی گرفته تا بلوچ و ترک به عشق اسلام زیر پرچم ولایت فقیه برای دفاع از آب و خاک این سرزمین به میدان رفتند.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ریخته شدن خون شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی یا در دفاع از مرزها و مقابله با اشرار و معاندان همواره باعث سرزنده تر شدن درخت انقلاب اسلامی و رشد و شکوفایی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در عصر کنونی شده است. سردار اسدی افزود: دشمنان همواره در طول سالیان طولانی در صدد ایجاد تفرقه بین امت اسلام با هدف خدشه وارد کردن وحدت مسلمانان بوده و هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و نمونه آن شکل گیری حکومت جعلی رژیم غاصب صهیونیستی است که با تبلیغات دروغین بستر شکل گیری آن توسط دشمنان فراهم شد.
وی ادامه داد: تنها یک انسان ژرف نگر، دور اندیش و فهیم به نام امام خمینی(ره) یک تنه به میدان مقابله با این رژیم جعلی آمد و در برابر تمام توطئه های قدرت های استکباری و تلاش مستکبران و صهیونیستها برای رشد و گسترش رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کرد، بر همین اساس قدرت امروز مسلمانان در جهان را مرهون تلاش و همت تربیت یافتگان مکتب این بزرگوار هستیم.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدا به عنوان شاگردان مکتب امام خمینی(ره) برای رسیدن به رضای خدواند و نشان دادن صراط مستقیم به بشریت جان خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.
سردار اسدی افزود: ملت ایران در صورت پیروی کامل از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اهداف و ارزشهای انقلاب می تواند همه ابرقدرت های را به خاک ذلت کشاند.
چهارمین سالگرد شهادت شهدای وحدت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، سردار محمد جعفر اسدی رییس بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، مدیران و مسوولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و سران و معتمدان طوایف در حسینیه شهیدان میرحسینی پادگان تیپ 110 سلمان نیروی زمینی سپاه در زاهدان برگزار شد.
سرداران شهید نور علی شوشتری و رجبعلی محمد زاده به همراه 40 نفر از معتمدان و ریش سفیدان طوایف و قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی و کارکنان سپاه در آبان سال 88 به دست مزدوران استکبار در حادثه انفجار تروریستی در پیشین شهرستان سرباز به شهادت رسیدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۴
افسران 313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی