بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

پیوندهای روزانه

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

به گزارش وبسایت رزمندگان شمال /

رقص مستانه حسین در میان تانکهای عراقی


آخرین روزی که محافظت بیت امام را عهده دار بودیم، حسین گفت بیا برویم در حسینیه جماران کمی بنشینیم. به همراه هم به حسینیه رفتیم . حسینیه با همان زیراندازها و دیوار گچی و صندلی خالی حضرت امام ( ره ) در سکوتی عجیب بسر می برد ، در کنار حسین روی زمین نشستیم، حرفی برای زدن نداشتیم ، زیرا در و دیوار در حال حرف زدن بودند، چشمان حسین بتدریج خیس میشد ، سرش را پایین انداخت و در بین دو پایش چهره اش را مخفی کرد، ولی گریه امانش نمی داد بتدریج صدای او بلند و بلندتر می شد تا جائیکه صدای گریه حسین هم جماران را پوشانید.




به گزارش رزمندگان شمال، سردار حسین تجویدی دوست صمیمی و همسنگر سردار شهید حسین بهرامی می گوید: ارتباط من با حسین ، ارتباط دو دوست  بود ، دوستانی که دوستیشان در خون و جنگ عمیق تر و هر چه زمان میگذشت عاشقانه تر بود. گر چه هیچگاه بزبان و بیان نمی آمد ولی چشمانمان بیکدیگر این عشق را منتقل می کرد. به یاری خداوند تلاش میکنم هر آنچه بیاد دارم در خصوص شهید عزیز ، حسین بهرامی‌ به روی کاغذ بیاورم تا دین خود را در این راستا اداء کرده باشم شاید یاد آوری همه خاطرات کاری مشکل و نشدنی باشد ولی از خدا یاری خواستم تا به ذهنم و قلم ضمن خلوص ، توان ببخشد تا در آخرت در مقابل حسین شرمنده تر نشوم :
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۰۸
افسران 313

به گزارش وبسایت رزمندگان شمال /

در سالروز شهادت سردار بهرامی، در روستای سرسبز ولشکلای ساری و در فضای عطرانگیز بیت شهید، سنگر مجازی "سردار سوسنگرد" با دستان پرمهر حاجیه خانم طاهره مهاجری؛ مادر گرانقدر حسین، در فضای مجازی قرار گرفت.


در ادامه نهضت سایبری "هر شهید یک سنگر مجازی"، سنگر مجازی سردار شهید حسین بهرامی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمندگان شمال، قطار نهضت "هر شهید یک سنگر مجازی"، بعد از گذشتن از سنگرهای "علمدار عشق" ، "سیمرغ ایران" و "سردار راز 21" به سنگر "سردار سوسنگرد" رسید.

بر اساس این گزارش، در سالروز شهادت سردار بهرامی، در روستای سرسبز ولشکلای ساری و در فضای عطرانگیز بیت شهید، سنگر مجازی "سردار سوسنگرد" با دستان پرمهر حاجیه خانم طاهره مهاجری؛ مادر گرانقدر حسین، در فضای مجازی قرار گرفت و ده ها تصاویر، زندگینامه، خاطرات و وصیتنامه های فرمانده ی گردان رزمی در طرح آزادسازی سوسنگرد در دسترس کاربران سایبر گذاشته شد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۰۰
افسران 313

سردار سوسنگرد

سردار شهید «حسین بهرامی» متولد روستای «ولشکلا» در شهرستان« ساری» است. او در ساری گمنام است امّا بچه های پیشروی مشهد و مدافعین جنوبی، رزمندگان اهوازی، حسین را از مازندرانی ها بیشتر می شناسند. شنیده شد که سوسنگرد را شهر«حسین» می دانند. در سال 1355 جهت تحصیل در رشته ی ریاضی به دانشگاه فردوسی مشهد وارد شد.

پس از سه سال تحصیل در تاریخ 30/3/59 به عضویت سپاه پاسداران مشهد نایل می گردد .حسین در روزهای آغازین جنگ چند روزی به همراه دوستان مشهدی اش وارد گروه حفاظت از بیت امام خمینی (ره) می شود. حسین از مورخ 7/7/59 جهت اعزام به جبهه به سپاه اهواز اعزام می گردد. در خونین شهر تا آخر می ایستد. کارآمدی حسین موجب می شود او را به سمت فرماندهی گردان رزمی در طرح «آزادسازی سوسنگرد» منصوب نمایند. طرح حفر کانال در نقاطی از سوسنگرد جهت محاصره ی دشمن توسط ایشان نیز معروف است.
فرمانده ی گردان رزمی در طرح آزادسازی سوسنگرد زمانی که در 31 اردیبهشت 1360 و در عملیات امام مهدی (عج) سوسنگرد در لابلای تانک ها به شهادت رسید، بچه های مسجد جزایری اهواز، پارچه ای بر محراب مسجد نصب کردند که روی آن این جمله نقش بسته بود؛ «حسین! شهید غریب نام آشنا!»

در این عملیات فرماندهی او و سردار عزیز جعفری زبان زد است. سیمای حسین در شب آخر آن قدر نورانی بود که دوستان همگی از او طلب شفاعت می کردند و از او قول می گرفتند تا سلام آنها را به دوستان شهیدشان برساند!

راه و یادشان همیشه جاوید

جهت شادی روحشان صلوات

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۴۶
افسران 313


لزوم طرح گفتمان اسلامی درباره زن به‌صورت تهاجمی و طلبکارانه/ حل مشکلات جامعه با احترام به زنان

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ۲.۵ ساعته با بانوان فرهیخته حوزوی و دانشگاهی، بر لزوم «طرح گفتمان اسلامی درباره زن به صورت تهاجمی و طلبکارانه» تأکید فرمودند.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۱
افسران 313
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۱
افسران 313
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۳۴
افسران 313
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۱۹
افسران 313
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۱۵
افسران 313