بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

بسیج دانشجویی دانشگاه سارویه

پیوندهای روزانه

((بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در خصوص انتخابات))




((بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در خصوص انتخابات)) 
آن چیزی که در مورد انتخابات خواسته‌ ماست، فکر ماست، آرزوی ماست؛ این چند چیز است: اول این‌که شرکت مردم در انتخابات، یک مشارکت عظیمی باشد؛ این مصون‌کننده است. همه‌ تلاش دست‌اندرکاران، امروز و فردا و روز انتخابات و در اثنای مقدمات و مؤخرات، باید این باشد: حضور مردم، حضور گسترده‌ای باشد.«امام خامنه ای»
 
امروز بشر پس از طی دوران‌ سخت مرارت‌های حکومت‌های خودکامه، دیکتاتور و دست‌نشانده ابرقدرتان زورگو، خسته و درمانده برای شیوه اداره امور خود و مدیریت کشور به طور گسترده و چشمگیری به مدل معرفی شده توسط مکتب اسلام و قرآن روی آورده و از انقلاب اسلامی ایران و مدل حکومت جمهوری اسلامی به شدت استقبال کرده است.
 
امروز بار دیگر ملت بزرگ و خداپرست ایران در آستانه انتخابی سر نوشت ساز قرار گرفته اند انتخابی که آینده را رقم خواهد زد و جهت گیری کلی نظام جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور ایران اسلامی را معین خواهد کرد.
 
با نگاهی اجمالی به تاریخ انتخابات در می یابیم همیشه افراد با گروه ها و سلایق سیاسی متفاومت خود وارد عرصه رقابت می شوند و با شعارهای خود سعی در جذب آرا توده های مردمی دارند و برنامه هایی را نیز طراحی کرده، که افراد نخبه و خواص با تحلیل آنها و بررسی اهداف، جزء مخالفین یا موافقین کاندیدا ها می گردند.
 
دغدغه میان جامعه دانشجویی به عنوان طلایه داران مبارزه با جهالت و طرف داران پیشرفت و توسعه همراه با عدالت گرایی در کشور، همیشه آنها را به سمت پرسش از داوطلبان مدیریت کشور سوق می دهد؛ پرسشگرانی که به دور از هرگونه حزب گرایی و سهم خواهی و صرفا حول محور ولایت فقیه،  سعی در پیدا کردن و معرفی کاندید اصلح و انتخاب او دارند.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران به عنوان بزرگترین تشکیلات دانشجویی استان بر آن شد تا با تشکیل حلقه عمار در سطح استان در راستای ایجاد شور و شعور سیاسی و معرفی افراد و جریان ها، زمینه را برای انتخاب اصلح و ایجاد بصیرت وشناخت فراهم کند.
 
شعار ما استفاده از فضای باز سیاسی برای تمامی جریان ها وسلایق فکری که در چهار چوب نظام فعالیت می کنند،است و برای تحقق این شعار تمام توان خود را متمرکز کرده و برای افراد داوطلب فرصت مساوی و امتیاز برابر قرار داده تا بتوانند با حضور در میان مردم و پاسخ گویی به سوالات ملت  و معرفی صادقانه اهداف و اقدامات خود، سهمی در انتخاب صحیح داشته باشند.
 
حلقه عمار در همین جا آمادگی خود را جهت برگزاری مناظرات، همایش ها، جلسات پرسش و پاسخ در سطح دانشگاه های استان اعلام می دارد و از تمامی نامزد های احتمالی دعوت می کند در صورت تمایل و حضور در استان مازندران از فرصت برابر ایجاد شده استفاده کنند.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۵
افسران 313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی